5. Sven Meijer

Kandidaat-raadslid - huidig commissielid

‘Rijk verleden, financieel gezonde toekomst’

Mijn naam is Sven Meijer, nummer 5 op de lijst van VVD Middelburg. Vanuit Amsterdam zijn mijn vrouw en ik in 2014 naar Sint Laurens verhuisd, vlak na de geboorte van onze dochter. De stap naar het dorp bleek een goede keuze, we hebben er vier jaar met veel plezier gewoond. Nu wonen we in Rittenburg. Een nieuwbouwwijk met karakter en dicht tegen park Toorenvliedt aan. Het is een mooie buurt waar kinderen naar harte lust kunnen spelen en de wereld kunnen ontdekken. Het is belangrijk dat Middelburg ook in de toekomst een aantrekkelijk stad blijft waar studenten, starters, doorstromers en senioren kunnen wonen. Om dat voor elkaar te krijgen moet de gemeente niet alleen een visie op wonen, werken en welzijn hebben; de stad heeft ook de middelen nodig om dit te realiseren. Daarvoor moeten de gemeentelijke financiën goed op orde komen. Daar is nog werk aan de winkel. De gemeente moet behoedzaam omgaan met de middelen die ze heeft. Het gaat uiteindelijk om ons belastinggeld. Daar moeten we verstandig mee omgaan, ook dat is nodig om deze historische stad zicht te geven op een mooie toekomst!

Vind jij dat ook belangrijk? Kies 16 maart VVD