Chris Simons VVD-lijsttrekker in Middelburg

De leden van de VVD Middelburg hebben op maandag 15 mei haar lijsttrekker gekozen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Voor de tweede maal kozen zij Chris Simons. Het bestuur is zeer verheugd dat hij wederom bereid is om de VVD-lijst in Middelburg aan te voeren.

Chris Simons is zeer dankbaar dat de leden wederom het vertrouwen in hem hebben uitgesproken en is gemotiveerd om de liberale speerpunten van de partij over het voetlicht te brengen. “Het gaat de goede kant op in onze gemeente. Er wordt flink gebouwd, toerisme groeit, de binnenstad bruist, maar tegelijkertijd zijn er zeker ook nog de nodige aandachtspunten en uitdagingen"

Zijn huidige wethouders-portefeuilles zijn Sociale Zaken en werkgelegenheid, armoedebeleid en arbeidsmarktbeleid; Infrastructuur en verkeer; Bouw- en woningtoezicht; Samenwerking met andere gemeenten; Toerisme, recreatie en stadspromotie; Sport; Schouwburg, ZEP.