Het woord is aan raadslid Alex Wöhler (de Bode - 10 januari 2024)

Voor de Middelburgse politiek was het een bijzonder jaar, met veel persoonlijke wisselingen in de gemeenteraad en tal van onderwerpen met impact voor Middelburg en onze inwoners.

Het komende jaar belooft weer enerverend te worden met o.a. de benoeming van een nieuwe burgemeester, de start van het participatietraject voor het AZC en de start van de omgevingswet die ook veel zaken zal beïnvloeden op het gebied van de woningmarkt.

Na de afgelopen weken van reflectie is de VVD fractie weer gereed om u, onze inwoners, zo goed mogelijk te vertegenwoordigen. Daarom zijn we graag met u in gesprek om te luisteren naar wat er bij u leeft en welke onderwerpen meer aandacht moeten krijgen komend jaar. Zo organiseren we regelmatig een politiek café, waarbij u van harte welkom bent. Daarnaast hopen we zoveel mogelijk inwoners te kunnen verwelkomen op de nieuwjaarsreceptie van de gemeente op zaterdag 13 januari.

De Middelburgse VVD-fractie staat ook in 2024 weer te trappelen om u te vertegenwoordigen en er een mooi jaar van te maken!

Alex Wohler

Raadslid VVD Middelburg